Dostosowywanie słów kluczowych dla wyszukiwarek zewnętrznychJako sprzedawca w Sklepie eBay możesz określić niestandardowe słowa kluczowe dla nazwy Sklepu, nazw przedmiotów, nazw kategorii itp. Użyjemy tych słów, aby dostarczyć informacje wyszukiwarkom (MSN, Google czy Yahoo) i zwiększyć szanse, że kupujący znajdą strony Sklepu, kiedy wpiszą te słowa kluczowe w wyszukiwarce. Dostosuj słowa kluczowe Przejdź do strony Mój eBay i w razie potrzeby zaloguj się. Kliknij zakładkę Konto a następnie łącze Zarządzaj Sklepem. Kliknij łącze Słowa kluczowe wyszukiwarki w lewym menu. Zmień słowa kluczowe, tak jak potrzebujesz.
Jak wybrać najbardziej odpowiednie słowa kluczowe Użyj słów kluczowych, które kupujący mogą wpisywać w wyszukiwarkach (na przykład „używany samochód” zamiast „używany pojazd osobowy”). Wybierz słowa kluczowe zgodne z treścią strony. Na przykład użyj jako słów kluczowych nazw kategorii w Sklepie i nazw przedmiotów. Sprawdź tytuł strony i meta tagi, aby upewnić się, że używasz odpowiednich słów kluczowych. Użyj powiązanych ze sobą słów kluczowych. Na przykład „notebook” i „laptop” są synonimami dla „komputera przenośnego”. Strona pomocna przy definiowaniu słów kluczowych: Google AdWords Keyword Tool
Nie używaj słów kluczowych, które nie są ze sobą powiązane. Nie używaj tego samego słowa kluczowego dwukrotnie. Nie powtarzaj żadnego słowa w wyrażeniach stanowiących słowa kluczowe więcej niż trzy razy. Na przykład unikaj zestawień takich jak „dvd”, „odtwarzacz dvd”, „nagrywarka dvd” i „zestaw dvd” jako słów kluczowych, ponieważ słowo „dvd” powtarza się w nich więcej niż trzy razy. Nie używaj w opisie nazw produktów lub marek, których nie sprzedajesz („spam oparty na słowach kluczowych”). Może to niekorzystnie wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwarakch, a nawet prowadzić do usunięcia stron Sklepu z ich indeksów.
| |