Pomoc
Pomoc
Przeszukaj Pomoc Przeszukaj Pomocporady

Prowadzę spór z innym użytkownikiem serwisu eBay. Jak go rozstrzygnąć?

Większość sporów w serwisie eBay jest efektem drobnych nieporozumień między kupującym a sprzedającym. Dlatego też najlepszym sposobem rozwiązania wielu sporów jest otwarta komunikacja na jak najwcześniejszym etapie.

Oto kilka rad, z których warto skorzystać, rozwiązując spory z innymi użytkownikami serwisu eBay:

Skontaktuj się bezpośredno ze swoim partnerem handlowym
Skorzystaj z poczty elektronicznej lub telefonu. Aby wysłać swojemu partnerowi handlowemu wiadomość e-mail, kliknij jego nazwę użytkownika. Aby uzyskać jego numer telefonu, użyj funkcji wyszukiwania informacji kontaktowych.

Uwaga:

  • Jeśli przedmiot został zgubiony lub uszkodzony, skontaktuj się bezpośrednio z firmą transportową i sprawdź oferowane przez nią formy pokrycia strat.

Jeśli nie możesz rozstrzygnąć problemu bezpośrednio ze swoim parterem handlowym, serwis eBay zapewnia możliwość pomocy:

Oba procesy wymagają bezpośredniej komunikacji z partnerem handlowym za pośrednictwem serwisu eBay.

Porady dotyczące komunikacji z partnerem handlowym.

Kontakt z nami

Masz pytanie? Napisz do nas

 Kontakt z nami

Zapytaj użytkowników

Uzyskaj pomoc w Centrum odpowiedzi