Pomoc
Pomoc
Przeszukaj Pomoc Przeszukaj Pomocporady

Jak zmienić wystawioną sprzedawcy opinię, gdy sprzedawca o to poprosi

Wystawioną sprzedawcy opinię negatywną lub neutralną możesz zmienić tylko w odpowiedzi na prośbę sprzedawcy.

Gdy sprzedawca poprosi o zmianę opinii, powiadomimy Cię o tym e-mailowo.

Jak zmienić wystawioną sprzedawcy opinię, gdy sprzedawca o to poprosi

  1. Jeśli zgadzasz się zmienić opinię, kliknij przycisk Zaakceptuj prośbę w otrzymanym e-mailu.

  2. Na stronie zmiany opinii wybierz właściwą nową ocenę.

    Uwaga: Nie możesz zmienić oceny neutralnej na negatywną.

  3. Wpisz nowy komentarz we właściwym polu.

  4. Wybierz liczbę gwiazdek, aby ocenić transakcję w tych kategoriach:

    • Jak dokładny był opis przedmiotu?

    • Czy jesteś zadowolony z komunikacji ze sprzedającym?

    • Jak szybko sprzedający wysłał przedmiot?

    • Jakie były opłaty za obsługę i wysyłkę?

  5. Kliknij Zmień opinię.

  6. Aby zatwierdzić zmiany, kliknij Potwierdź.

  7. Aby wrócić i dokonać dalszych zmian, kliknij Edytuj.

Jak odrzucić prośbę o zmianę opinii

  1. Kliknij Zachowaj oryginalną opinię.

  2. Na nowej stronie w sekcji Podaj sprzedającemu przyczynę odrzucenia prośby kliknij opcję, która najlepiej opisuje przyczynę, lub opcję Inny i wpisz przyczynę.

  3. Jeśli nie chcesz podać przyczyny, wybierz opcję Nie chcę podawać sprzedającemu przyczyny.

  4. Zatwierdź zmiany.

Skontaktuj się z obsługą klienta

Jeśli w Pomocy nie ma tematów, których szukasz, zadaj pytanie.

Kontakt z nami

Masz pytanie? Napisz do nas

 Kontakt z nami

Zapytaj użytkowników

Uzyskaj pomoc w Centrum odpowiedzi