Strona główna > Pomoc >Twoje konto>Rejestracja i logowanie>Jeśli masz problemy z rejestracją
Pomoc
Przeszukaj Pomoc Przeszukaj Pomocporady
Problemy z rejestracją?

Jeśli masz kłopoty z zarejestrowaniem konta na eBay, przejrzyj poniższe informacje, a być może znajdziesz rozwiązanie:

Problem

Rozwiązanie

Nie mam adresu e-mail odpowiadającego Waszym wymogom

lub

Mój adres e-mail został odrzucony

Podanego przez Ciebie adresu e-mail nie można użyć do weryfikacji Twojej tożsamości. (Sprawdź, dlaczego prosimy Cię o dane identyfikacyjne przy rejestracji) W trakcie rejestracji możemy poprosić Cię o podanie w celach identyfikacji danych karty kredytowej lub debetowej. Podanie danych karty to jeden z najszybszych i najbezpieczniejszych sposobów weryfikacji. Twoja karta zostanie wykorzystana wyłącznie do celów identyfikacji i nie zostanie obciążona.

Pamiętaj: Nie musisz się obawiać o kwestie bezpieczeństwa ani zachowania poufności. Twoje informacje osobiste są szyfrowane za pomocą standardowego mechanizmu SSL oraz chronione naszymi zasadami zachowania poufności.

Pojawia się komunikat, że jestem już zarejestrowanym użytkownikiem.

Każdy użytkownik musi podać niepowtarzalny adres e-mail. Jeśli uważasz, że nie masz konta jeszcze konta na eBay, skontaktuj się z osobami, które mogą korzystać z Twojego adresu e-mail, lub po użyj innego adresu.

Klikam łącze w e-mailu z potwierdzeniem rejestracji, ale nic się nie dzieje.

  1. Znajdź kod potwierdzający na końcu e-maila.

  2. Skopiuj kod i wklej go w specjalne pole na stronie, gdzie masz potwierdzić swój adres e-mail (jeśli kod nie został wstawiony automatycznie).

  3. Zakończ proces rejestracji.

Nie otrzymałem(łam) e-maila z potwierdzeniem rejestracji.

Poproś o ponowne wysłanie e-maila z potwierdzeniem rejestracji.

Jeśli nadal nie otrzymasz e-maila z potwierdzeniem:

  • Sprawdź, czy Twoja skrzynka odbiorcza nie jest zapełniona. Jeśli jest, usuń niektóre wiadomości, aby móc odbierać nowe i poproś o ponowne wysłanie e-maila z potwierdzeniem.

  • Sprawdź, czy e-mail z potwierdzeniem nie wylądował w folderze poczty zbiorczej lub wiadomości-śmieci.

  • Sprawdź, czy podałeś(łaś) nam ostateczny docelowy adres e-mail. Adresy e-mail, które automatycznie przekierowują e-maile na inne adresy, mogą unieważnić stosowane przez nas podpisy cyfrowe. Niektórzy dostawcy poczty e-mail mogą uznać wiadomości z nieprawidłowym podpisem za fałszywe i zablokować je lub umieścić je w folderze wiadomości-śmieci.

  • Odczekaj 24h. Ponieważ nie kontrolujemy Twojego systemu poczty e-mail, wiadomość może dotrzeć z opóźnieniem.

  • Jeśli w ciągu 24h nie otrzymasz wiadomości, zarejestruj się ponownie.

Otrzymałem(łam) e-mail z potwierdzeniem, ale kiedy klikam Dokończ proces rejestracji, nic się nie dzieje.

lub

Otrzymałem(łam) e-mail z potwierdzeniem, ale ma on format tekstowy.

  1. W przeglądarce internetowej wpisz (lub skopiuj i wklej) łącze: http://pages.ebay.pl/register.
    Powinna otworzyć się strona, na której potwierdzisz swój adres e-mail.

  2. Skopiuj kod potwierdzający i wklej go w specjalne pole na stronie, gdzie potwierdzasz adres e-mail (jeśli kod nie został wstawiony automatycznie).

  3. Kliknij Zarejestruj się.

Moja karta kredytowa lub debetowa została odrzucona w trakcie rejestracji.

  1. Sprawdź, czy nr karty jest poprawny.

  2. Sprawdź swój adres rozliczeniowy. Musi on być taki sam, jak adres w Twoim miesięcznym wyciągu z karty.

  3. W przypadku kart debetowych użyj karty VISA lub MasterCard.

Jeśli Twoja karta nadal jest odrzucana, skontaktuj się z jej wystawcą i sprawdź, czy:

  • Rachunek karty jest prowadzony zgodnie z wymogami.

  • Konto nie ma blokady zleceń przez Internet/telefon.

  • Rachunek został aktywowany.

Po wpisaniu danych karty kredytowej lub debetowej pojawia się komunikat o zawieszeniu konta.

Karta kredytowa, której dane podajesz, została wcześniej użyta dla konta, które jest zawieszone lub wstrzymane. Każde zawieszenie konta powoduje zablokowanie możliwości dalszego użycia powiązanej z nim karty.

Jeśli masz informacje o innym koncie, które jest zawieszone lub wstrzymane, przejdź do tematu Jeśli Twoje konto zostało zawieszone i sprawdź, kiedy konto może zostać zawieszone oraz jak je przywrócić.

Nieprawidłowa nazwa użytkownika.

W nazwie użytkownika użyłeś(łaś)niedozwolonych znaków, np.: !, #, $, % czy &. Sprawdź, jak wybrać nazwę użytkownika.

Skontaktuj się z obsługą klienta
Jeśli w Pomocy nie ma tematów, których szukasz, zadaj pytanie.
Kontakt z nami

Masz pytanie? Napisz do nas

 Kontakt z nami

Zapytaj użytkowników

Uzyskaj pomoc w Centrum odpowiedzi