Strona główna > Pomoc >Twoje konto>Rejestracja i logowanie>Jeśli masz problemy z rejestracją
Pomoc
Przeszukaj Pomoc Przeszukaj Pomocporady
Problemy z rejestracją?

Jeśli masz kłopoty z zarejestrowaniem się w serwisie eBay, przejrzyj poniższe informacje, a być może znajdziesz rozwiązanie.

Problem

Rozwiązanie

Nie mam adresu e-mail odpowiadającego wymogom stawianym przez serwis eBay.

lub

Mój adres e-mail został odrzucony.

Podanego przez Ciebie adresu e-mail nie można użyć do weryfikacji Twojej tożsamości. Więcej informacji znajdziesz w temacie Podawanie danych identyfikacyjnych w procesie rejestracji. W trakcie rejestracji możesz zostać poproszony o podanie w celach identyfikacyjnych danych swojej karty kredytowej lub debetowej. Zachowanie danych karty to jeden z najszybszych i najbezpieczniejszych sposobów weryfikowania Twojej tożsamości. Twoja karta będzie wykorzystywana wyłącznie do celów identyfikacji i nie zostanie obciążona.

Pamiętaj: Nie musisz się obawiać o kwestie bezpieczeństwa ani zachowania poufności. Twoje informacje osobiste są szyfrowane za pomocą standardowego mechanizmu SSL oraz chronione zasadami zachowania poufności obowiązującymi w serwisie eBay.

Otrzymuję informację, że jestem już zarejestrowanym użytkownikiem.

Każdy użytkownik musi podać w serwisie niepowtarzalny adres e-mail. Jeśli uważasz, że nigdy nie rejestrowałeś się w serwisie eBay.pl, skontaktuj się z osobami, które mogą korzystać z Twojego adresu e-mail w celu wyjaśnienia tej kwestii, lub po prostu użyj innego adresu.

Otrzymałem potwierdzającą wiadomość e-mail, ale gdy klikam zawarte w niej łącze, nic się nie dzieje.

  1. Znajdź kod potwierdzający na końcu wiadomości z potwierdzeniem rejestracji.

  2. Skopiuj swój kod potwierdzający i wklej go w specjalne pole na stronie Potwierdź swój adres e-mail (jeśli kod nie został wstawiony automatycznie).

  3. Kliknij przycisk Zarejestruj się .

Nie otrzymałem wiadomości potwierdzającej rejestrację.

Poproś o ponowne wysłanie potwierdzającej wiadomości e-mail.

Jeśli mimo to nadal nie otrzymałeś potwierdzającej wiadomości e-mail:

  • Sprawdź, czy Twoja skrzynka odbiorcza nie jest zapełniona. Jeśli tak, usuń niektóre wiadomości, tak aby móc odbierać nowe. Gdy zwolnisz miejsce w skrzynce, poproś o ponowne wysłanie potwierdzającej wiadomości e-mail.

  • Jeśli używasz folderu masowej poczty e-mail lub folderu wiadomości-śmieci, sprawdź, czy wiadomość od eBay nie została umieszczona w jednym z tych folderów.

  • Upewnij się, że podałeś ostateczny docelowy adres e-mail. Adresy e-mail, które automatycznie przekierowują wiadomości na inne adresy, mogą unieważnić podpisy cyfrowe dodawane przez serwis eBay do wszystkich wiadomości, jakie wysyła on do swoich użytkowników. Niektórzy dostawcy usług poczty e-mail, mogą uznać wiadomości z nieprawidłowym podpisem za fałszywe i zablokować je lub dostarczyć do Twojego folderu wiadomości-śmieci.

  • Poczekaj 24 godziny. Ponieważ serwis eBay nie kontroluje Twojego systemu poczty e-mail, wiadomość może dotrzeć z opóźnieniem.

  • Jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymasz wiadomości, zarejestruj się ponownie.

Otrzymałem potwierdzającą wiadomość e-mail, ale kiedy klikam przycisk Dokończ proces rejestracji, nic się nie dzieje.

lub

Otrzymałem potwierdzającą wiadomość e-mail, ale ma ona format zwykłego tekstu.

  1. W przeglądarce internetowej wpisz (lub skopiuj i wklej) następujące łącze: http://pages.ebay.pl/register.
    Powinna się pojawić strona Rejestracja: Potwierdź swój adres e-mail.

  2. Skopiuj swój kod potwierdzający i wklej go w specjalne pole na stronie Potwierdź swój adres e-mail (jeśli kod nie został wstawiony automatycznie).

  3. Kliknij przycisk Zarejestruj się.

Moja karta kredytowa lub debetowa została odrzucona w trakcie rejestracji.

  1. Sprawdź, czy numer karty jest poprawny.

  2. Sprawdź swój adres rozliczeniowy. Musi on być taki sam, jak adres na Twoim miesięcznym zestawieniu rozliczeniowym.

  3. W przypadku kart debetowych używaj wyłącznie kart VISA lub MasterCard.

Jeśli Twoja karta nadal jest odrzucana, skontaktuj się z jej emitentem i sprawdź, czy:

  • Rachunek karty jest prowadzony zgodnie z odpowiednimi wymogami.

  • Konto nie ma blokady możliwości składania zleceń przez Internet/telefon.

  • Rachunek został aktywowany (dotyczy nowych rachunków).

Po wpisaniu danych swojej karty kredytowej lub debetowej otrzymuję komunikat o zawieszeniu konta.

Karta kredytowa, za pomocą której próbujesz się zarejestrować, była wcześniej używana w odniesieniu do konta, które jest zawieszone lub wstrzymane w naszym serwisie. Ze względów bezpieczeństwa każde zawieszenie konta powoduje automatyczne zablokowanie możliwości jakiegokolwiek dalszego używania karty kredytowej, która jest z nim powiązana.

Jeśli masz informacje o innym koncie, które jest zawieszone lub wstrzymane, zapoznaj się ze stroną Informacje o koncie zawieszonym i poszukaj informacji o możliwych przyczynach zawieszenia oraz sposobach jego cofnięcia.

Nieprawidłowa nazwa użytkownika.

Podczas wpisywania nazwy użytkownika użyłeś w niej niedozwolonych znaków, na przykład !, #, $, % czy &. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Wybieranie nazwy użytkownika.

Skontaktuj się z obsługą klienta
Jeśli w Pomocy nie ma tematów, których szukasz, zadaj pytanie.
Kontakt z nami

Masz pytanie? Napisz do nas

 Kontakt z nami

Zapytaj użytkowników

Uzyskaj pomoc w Centrum odpowiedzi

Dodatkowa nawigacja w serwisie