Pomoc
Pomoc
Przeszukaj Pomoc Przeszukaj Pomocporady

Jak korzystać ze strony Mój eBay

Co to jest strona Mój eBay?

Na stronie Mój eBay możesz monitorować swoje zakupy i sprzedaż, wysyłać i odbierać e-maile, a także aktualizować informacje o koncie.

Przejdź do Mój eBay

Monitoruj swoje zakupy i sprzedaż

Z zakładki Działania możesz przejść do stron pozwalających monitorować sprzedaż i zakupy.

  • Monitoruj oferty, w których licytujesz lub kupione przedmioty w sekcji Kupowanie.

  • Obserwowane przedmioty, listę życzeń, ulubionych sprzedawców i ulubione wyszukiwania znajdziesz w sekcji Listy.

  • Informacje o przedmiotach kupionych w ciągu 3 lat znajdziesz w sekcji Historia zakupów.

  • W sekcji Sprzedawanie możesz monitorować sprzedawane i sprzedane przedmioty.

Porada: Korzystaj z listy Skróty po lewej stronie u dołu, aby szybko przejść do innych stron serwisu. Aby dodać często odwiedzane strony, kliknij Edytuj Skróty.

Dostosuj wygląd strony Mój eBay

Chcesz dodać lub przenieść sekcje? Zmienić kolor nagłówka? Usunąć przedmiot z listy obserwowanych? Dowiedz się, jak dostosować stronę Mój eBay

Aktualizuj informacje o koncie

Kliknij zakładkę Konto na stronie Mój eBay i

Przejdź do strony: Co możesz zrobić:

Podsumowanie

Zobacz podsumowanie swojego konta sprzedawcy, w tym bieżące saldo i informacje o formie płatności.

Informacje osobiste

Zaktualizuj:

  • typ konta

  • nazwę użytkownika

  • hasło

  • adres e-mail

  • stronę profilową

Adresy

Zaktualizuj:

  • adres rejestracyjny

  • adres do celów płatności

  • adres wysyłkowy

Preferencje powiadamiania

Zmień ustawienia naszych powiadomień o zakupach i sprzedaży.

Preferencje dotyczące serwisu

Zaktualizuj:

  • ustawienia zakupów i sprzedaży, w tym formy płatności

  • preferencje ogólne

Wskaźniki sprzedawcy

Śledź na bieżąco swoje wyniki sprzedawcy. Dowiedz się więcej o Wskaźnikach sprzedawcy

Wskaźniki sprzedawcy są dostępne dla sprzedawców z minimum 10 ocenami szczegółowymi.

Opinie

Sprawdź otrzymane opinie. Dowiedz się więcej o opiniach

Konto sprzedawcy

Sprawdź informacje dotyczące rozliczeń, opłat i form płatności.

Centrum rozstrzygania

Rozwiąż problemy z innymi użytkownikami. Dowiedz się więcej o Centrum rozstrzygania

Konto PayPal

Zmień ustawienia konta PayPal

Narzędzia marketingowe

Zmień preferencje narzędzi marketingowych, w tym ustawienia promocji cenowych.

Jak zaktualizować dane osobiste, adresy i preferencje?

Odbieraj i wysyłaj wiadomości

W zakładce Wiadomości znajdziesz wiadomości od nas i innych użytkowników eBay.

Jeśli otrzymasz od nas wiadomość na swój zarejestrowany adres e-mail, jej kopię znajdziesz również w Mój eBay > Wiadomości. Jeśli wiadomość jest widoczna w Mój eBay, potwierdza to, że otrzymany e-mail jest autentyczny, a nie jest fałszywy.

  1. Zaloguj się do Mój eBay > Wiadomości.

  2. Jeśli masz nieprzeczytane wiadomości, na zakładce Wiadomości zostanie w nawiasie wyświetlona ich liczba.

  3. Wiadomości przesyłamy na Twój adres e-mail + stronę Mój eBay > Wiadomości, co pozwala Ci sprawdzić, czy są one autentyczne.

Na wiadomości dotyczące transakcji możesz odpowiadać przez 90 dni od ich zakończenia.
Dodaj podpis do wiadomości ze swoimi danymi kontaktowymi lub logo Sklepu eBay:
  1. Zaloguj się do Mój eBay > Wiadomości.

  2. Kliknij łącze Zmień ustawienia po prawej stronie.

  3. W sekcji Podpis wiadomości e-mail wybierz opcję Pokaż podpis.

  4. Wpisz swój podpis w wyświetlonym polu, gdzie znajdziesz przykład podpisu.

  5. Aby dodać logo Sklepu eBay, zaznacz opcję Dodaj logo mojego Sklepu.

  6. Kliknij przycisk Zastosuj.

Aby usunąć podpis:
  1. Zaloguj się do Mój eBay > Wiadomości.

  2. Kliknij łącze Zmień ustawienia po prawej stronie.

  3. W sekcji Podpis wiadomości e-mail wybierz opcję Nie pokazuj podpisu.

  4. Kliknij przycisk Zastosuj.

Jeśli wyjeżdżasz na wakacje i nie możesz odbierać poczty, włącz powiadomienia o nieobecności:
  1. Zaloguj się do Mój eBay > Wiadomości.

  2. Kliknij łącze Zmień ustawienia po prawej stronie.

  3. W sekcji Powiadomienie e-mail o nieobecności wybierz opcję Włącz powiadamianie o nieobecności.

  4. Wybierz Datę rozpoczęcia i Datę zakończenia.

  5. Wpisz wiadomość, która ma być przesyłana klientom podczas Twojej nieobecności.

  6. Kliknij przycisk Zastosuj.

  7. Gdy otworzysz skrzynkę odbiorczą, zobaczysz alert: Powiadamianie o nieobecności jest teraz włączone. Aby wyłączyć tę funkcję, zmień swoje ustawienia.

Aby wyłączyć autoodpowiedzi o nieobecności:
  1. Zaloguj się do Mój eBay > Wiadomości.

  2. Kliknij łącze Zmień ustawienia po prawej stronie.

  3. W sekcji Powiadomienie e-mail o nieobecności wybierz opcję Wyłącz powiadamianie o nieobecności.

  4. Kliknij przycisk Zastosuj.

Skontaktuj się z obsługą klienta

Jeśli w Pomocy nie ma tematów, których szukasz, zadaj pytanie.

Kontakt z nami

Masz pytanie? Napisz do nas

 Kontakt z nami

Zapytaj użytkowników

Uzyskaj pomoc w Centrum odpowiedzi